Peper je merk

Niet te flauw. Je gelooft toch in je merk? Wij halen het mooiste naar boven.
Alleen even de foldertjes opleuken? Kun je zelf ook. Vormtaal betekent signatuur bepalen. De juiste keuzes maken. Design. Meer business. Waarde in je merk stoppen. Geef me de peper even aan, wil je? En Dennis Blaak? Die werkt hier ongewoon.

Ontwerphuis

Een App, website of stijl ontwikkelen begint altijd met een goed idee. Daarbinnen de juiste look 'n feel ontwerpen is een mooie uitdaging. Maar echt sexy wordt het wanneer je merk communiceert in meerdere kanalen. En strategisch positioneert. Of een gepeperde twitter campagne. Voel je je al thuis?

Geen doorsnee bureautje.

Niet zomaar een adviesbureau op het gebied van kwaliteit, voedselveiligheid, wetgeving en etikettering. Eerder een verrassende meedenker en initiatiefnemer met dito marketing-communicatie. Mooi samen met Edvard Spaapen.

Pure.

Fruit op zijn puurst. Dat leveren ze. Wereldwijd. We schrijven het verhaal van het nieuwe Netra Agro. Samen met Cees Rijnen. Gepresenteerd op de Anuga beurs. Vers. Knisperend. Prachtig. Puur.

Je voelt het.

Al je letselschade informatie direct via je iPad. Dossier online is een webapp voor Korevaer van Dijk.

This is not a game dude. This is Healthy Metal.

Werkenden, lerenden en machines; soms een gevaarlijke combinatie. Natuurlijk leer je op school van alles over de noodstop, de technische veiligheidsvoorzieningen en verantwoord gedrag. En in principe zit het met de werkinstructies ook wel snor. Maar is dat eigenlijk wel genoeg? Wie is waarvoor verantwoordelijk? Is veiligheid vooral een zaak van de medewerker? Of juist niet? Inspectie SZW (voorheen Arbeidsinspectie) heeft gevraagd om een serious game te ontwikkelen waarmee gebruikers in staat gesteld worden nieuwe verbindingen te leggen tussen risico’s, maatregelen en (eigen) verantwoordelijkheid. Antoine koppelt het ontwerp aan de techniek. In de Philipijnen dit keer.

Welcome aboard!

Gaat u met het vliegtuig? Relax. Met het eten is niks mis. 
Alle operationele medewerkers van 's lands inflight cateraars moeten elk jaar een door de Marechaussee goedgekeurde training 'security awareness' volgen. Om dat voor ruim 50 nationaliteiten goed te doen, is best een uitdaging. Voor de deelnemers is het behalen van het certificaat een belangrijke aangelegenheid. Gelukkig is de online training een plaatje om te zien, zijn de hotspots zeer informatief en is het examen voor de meesten gesneden koek.

Gemaakt in opdracht van Stichting OCC in nauwe samenwerking met KLM Catering Services en Gate Gourmet. Techniek en realisatie: Antoine Productions.

Check dubbel check.

Echte controle van het legitimatiebewijs. Meer dan 230.000 internationale succesvolle ID checks elke maand. Een geoliede machine voor wie alles gecontroleerd wil hebben. Digitaliseer, verstuur, klaar.

Dit is een waargebeurd verhaal

Stel: je bent tussen de 14 en 18 jaar oud en de binnenvaart lijkt je wel wat. Sta je dan stil bij de risico’s van het vak? Neem maar eens contact op met Han van Rozendaal van het Onderwijscentrum Binnenvaart. Die heeft i.o.v. Inspectie SZW (voorheen Arbeidsinspectie) een budget-vriendelijke online game gemaakt. Niet alleen natuurlijk, maar samen met ons.

Coaching NOBCO

Voor en door bevlogen beroepscoaches die investeren in de  professionalisering van het coachvak. Noem het beroepscode. Samen mooi aan een corporate merk bouwen. Hoe dat werkt? Vraag het gewoon aan Alexander Waringa.

Van Gogh Leeft!

Het Merk Van Gogh Leeft! brengt een ode aan de kunstenaar. Hier, in Etten, begon hij met tekenen. Tijdens de kunst 10-daagse zet Etten-Leur talenten op de kaart. De details? Vraag het Pierre van Damme, hij deelt onze passie met Vincent.

Loyaal.

Merk bouwen op loyaliteit. Condities, gewoon zeker. Moeten we hier nog meer over zeggen? Mail Kees de Jong van Mucon en vraag hem een boekje open te doen. Over corporate identity dingen.

Fresh is fine.

Leren bij jou om de hoek in een mooie supermarkt. Kan dat dan zomaar? Jazeker, Boni bewijst het. Slimme three-level methodiek voor niveau 2 en 3 MBO Detailhandel. Typisch voorbeeld van een methode die ontwikkeld is samen met Edvard Spaapen.

Verre van virtueel.

XTG: ontmoeten, leren, inspireren. Dé opleider op het gebied van virtualisatie software. Heeft alle grote softwarenamen in huis. En de mensen? Die zijn bijkans nog grootser. Dus heb je even? Dennis Blaak en Edvard Spaapen tekenden de corporate rebranding, bedachten de zichtbaarheidscampagne en schudden de lakens intern stevig op. Meer weten over de samenwerking? Vraag het Sandra te Morsche.

's Lands vloot, 's Lands eer.

Wie zorgt voor de inwendige mens aan boord van ’s lands vloot? Hoe werkt de voeding voor onze mannen en vrouwen in Afghanistan? Hoe maak je een blauwe hap terwijl de wereld gespannen toekijkt? Edvard en Paul bedachten dit trotse concept dat onderdeel uit maakt van een koksopleiding met civiel effect. En Dennis maakte het 's Lands blauw.

Droom je mee?

Een waterfiets? Ja. Maar dan sexy. Voor het eco-toerisme.
Of gewoon recreatie.

kleine lettertjes #3

Ja en amen kan altijd nog

Wij staan aan de kant van jouw klant. Soms scherp. Maar met de juiste beweegredenen. Een goed ontwerp onstaat niet zomaar. Het tastbare resultaat van het proces bepaalt de beleving van je merk. Zo belangrijk.

  • Vormtaal Ontwerphuis
  • Oude Bredaseweg 134
  • 4872 AH Etten-Leur
  • tel 076 8883 883
  • BTW 1405.50.975.B01
  • ABN / AMRO 45.07.70.133
  • KVK 201.19.501

 

kaart
@dennisblaak on Twitter

Mag het wat groter?

Doen waar je goed in bent is ons credo. Open deur? Nee, het zegt ook dat we niet alles zelf kunnen. Juist door slim samenwerken ontstaat magie. Een beter product. En natuurlijk mogelijkheden en lol. Dromen mag gewoon weer. Wat is jouw droom?